מערכת אזעקה אלחוטית לבית פרטי

בס"ד

מערכת אזעקה אלחוטית לבית:

נו אפשר להגיד בשעה טובה ?החלטתם לרכוש דירה או בית פרטי העומדים כבר על ייסודם ?חשבתם על הכל על שיפוץ המטבח על החלפת חדר האמבטיה על הריהוט ועל שלל מטלות נוספות ,שיש לכם לבצע טרם הכניסה לבית.

יצא לכם לחשוב איך להגן על כל החפצים היקרים שלכם או על ביתכם מפני פריצה?כיום בעידן הטכנולוגיה המתקדמת נוספו אמצעי מיגון חדשים ומשוכללים למיגון הבית כגון האזעקה האלחוטית שאינה דורשת מאיתנו כל חיבור באמצעות כבלים וחוטים הפרוסים ברחבי הבית או חציבה מיותרת ברצפה על מנת למגן את שטח הבית מפני פורצים .מערכות האזעקה האלחוטית הן המתקדמות ביותר שאפשר למצוא היום ברוב בתי ישראל,שמעוניינים  ברמת מיגון מרבית. מערכת זו  נבדלת ממערכות אזעקה רגילות ביכולת פעילותה האלחוטית ואינה מצריכה כלל שימוש בחוטים או כבלים מסורבלים ואין כל צורך בחיווט מראש. כיום אף ניתן להפוך כמעט כל מערכת אזעקה חוטית רגילה למערכת אלחוטית מתקדמת.

כיום פועלות מערכות האזעקה האלחוטיות על ידי גלאים וחיישנים המחוברים אל בקר אלקטרוני אשר מתריע  ומתקשר לכל מספר המחויט לו בזיכרון  מפני אורחים בלתי צפויים או במילים אחרות פורצים. בניגוד למערכת אזעקה שאינה אלחוטית , בה נעשה שימוש בחוטי חשמל ובכבלים מסורבלים בזרם חשמלי נמוך על מנת לחבר את הגלאים אל הבקר הראשי, במערכת אלחוטית החיבור נעשה בעזרת תדרי רדיו, בדיוק כמו תדרי הרדיו של מקלט הרדיו המוכר .

תפקידו של הבקר במערכת האזעקה האלחוטית הוא להפעיל זמזם  קולני, שלעיתים יהיה מלווה בפלאש מנצנץ וחזק, וליצור קשר עם הגורמים האמורים לטפל באותו אירוע פריצה כגון: מוקד האבטחה,בעלי הבית וכיוצא בכך.

כיום קיימות מערכות אזעקה אלחוטיות אשר מאפשרות עדכון מדויק של הגלאי המופעל לבעלי הבית , מערכת האזעקה מתוכננת כך,שכאשר תזוהה חדירה ,שאינה רצויה לבית יקבלו הגורמים המחויטים בזיכרונה של המערכת עדכון על פריצה לביתם ואף יקבלו עדכון על המקום מימנו פרצו הפורצים לבית.קיימות היום מערכות אזעקה .שמסוגלות לשלוח סמס לניידים הרצויים עם עדכון מדויק של הגלאים המופעלים מיקומם ושעת הפעלתם.זה למעשה אחד היתרונות הנוספים של מערכות האזעקה האלחוטיות ,שהן מיידעות אותנו בפריצה באמצעות הטלפון.

במערכות אזעקה רגילות,שאינן אלחוטיות, כמו במערכות אזעקה קוויות (המופעלות בחוטי חשמל) נעשה שימוש בגלאים  המשתמשים  בקרניים אינפרא אדומות או אחרות על מנת לאתר פריצות. ישנם גלאי נפח פנימיים או חיצוניים המגלים פלישה בעזרת שינויי טמפרטורה באזורים אליהם  נשלחת קרן האינפרא הגלאים החיצונים מותקנים בשטח הבית החיצוני ואילו הגלאים הפנימיים מותקנים בשטחי הבית הפנימיים במקומות הכי רלוונטיים לביצוע פריצה.

 גלאים נוספים הם גלאי וילון פנימיים או חיצוניים היוצרים אלומת אור רחבה על חלונות ודלתות הבית, מבפנים או מבחוץ. יתרונם בכך שבעלי הבית יכולים להסתובב בבית בחופשיות בעוד האזעקה מופעלת וזאת בשל העובדה ,שקרני האור הרחבות בגלאי וילון מופנות אך ורק כלפי הדלתות או החלונות.

לסיכום, מערכות אזעקה  נותנות היום יותר מאשר רק הרתעה לפורצים, הן מאפשרות למנוע את הפריצה הבאה ומאפשרות שליטה רבה יותר על המתרחש בבית  גם כאשר  איננו נוכחים שם.

אז למה אתם מחכים אל תתגרו בגורל ותהיו קורבן לפריצה הבאה הזמינו עוד היום את נציג ענק המיגון והתקשורת ,שיתאים עבורכם את מערכת האזעקה המתאימה ביותר גם לתקציבכם וגם לביתכם.

 

 

 

 

 

אזורי תיקון ושירות למערכות אזעקה אלחוטיות לבית

 

כמו כן, אנו נשמח לתת שירות תיקון אזעקה לבית באזור: רחובות ,נס ציונה, ראשון לציון ,גדרה ,אשדוד ,רמלה ,תל אביב, רמת שרון והמושבים.כל טכנאי, ומתקין מערכות אזעקה בענק המיגון והתקשורת מוסמך ומיומן לכול מערכת אזעקה לבית פרטי כי זו המומחיות שלנו…