מערכת אזעקה מקצועית לבית פרטי

בס"ד אזעקה לבית מומלצת:ענק המיגון והתקשורת

היום כימות מגוון רחב של תוצרת מיגון לבית פרטי הדבר הבסיסי והראשוני הוא מערכת אזעקה.בדף זה נציג מידה לא עבור מערכת אזעקה בסיסית אלה מערכת אזעקה לבית מהמומלצות ביותר בעיני אנשי המיגון של חברת ענק המיגון והתקשורת.רכיבים אשר יצוינו בדף זה הם מהרכיבים המובילים במערכות המיגון, ולא יעשה שיקול של חיסכון בעליות אלה למקסימום מיגון על ביתנו דף זה נכתב על ידי טכנאים מהמובילים בארץ במערכות מיגון לבית.

בקרה ממוחשבת-בקרה ממוחשבת זה מוח האזעקה אשר בידו פיקוד על כול אזורי הגילוי אשר מקבל דיווח מהגלאים על גילוי ונותן פקודה לחייגן הטלפון לחייג לבעל הנכס.בקרה זו אמורה להיות במערכת אזעקה לבית ברמה מקצועית בעלת 32 אזורי גילוי לפחות אשר תתמזג בעתיד גם אם גלאים אלחוטיים.

מקודד דיגיטאלי-מקודד דיגיטאלי הוא לוח המקשים אשר יפקוד על דריכה ונטרול מערכת האזעקה רצוי מאוד שהיה למקודד צג LCDאשר יכתוב בעברית והיה קל למשתמש.ועוד המלצה חמה על שלט אלחוטי אשר יפקד באופן מלא על מערכת האזעקה מכול מקום בחלל הבית כולל לחצני מצוקה.

יחידת שליטה מרחוק-היום ישנם מערכות אזעקה אשר ניתנות לשליטה מרחוק אפשרות אחת זו שליטה דרך חייגן קולי דובר עברית אשר ידווח על פריצה כולל מספר אזור ישירות לנייד שלנו. אפשרות שניה היא מתאם סלולרי אשר מותקן בתוכו כרטיס SIMסלולרי אשר מדווח על חדירות לבית כולל שליטה מלאה גם אם יש בעיה בקו הטלפון של הבית נתן לשלוט דרכו גם על ידי שליחה וקבלת SMS לנייד.

הגנה הקפת לפני חדירה לבית-אפשרות זו היא אחת האפשרויות הטובות והמקצועיות ביותר והיא תבוצע אח ורק עלידי מתקין או טכנאי אזעקות לבית מנוסה כי זה דבר מורכב מאוד. רכיבים אלו הם גלאים אשר יותקנו בחצר הבית למנוע חדירה למבצרינו להן פירוט מדוקדק.גלאי דו קרן,גלאי וילון חיצוני,גלאי נפח חיצוני,רכיבים אלו יקרים אך בשעת מבחן גלאים אלו עושים את עבודתם נאמנה.

גלאי נפח פנימיים ומתגים מגנטים-אלו אביזרים אשר יותקנו בכול מערכת אזעקה גם בסיסית וגם מומלצת זה קו ההגנה האחרון אשר יגבה את מערכת האזעקה רק המידה אם הגנב חדר אל ביתנו.

שירות והתקנת מערכות אזעקה לבית

כמו כן חברת ענק המיגון והתקשורת נותנת שירות תיקון והתקנת מערכות אזעקה באזורים רחובות ראשון לציון ,אשדוד גדרה,רמלה והמושבים,מתקין וטכנאי מערכות אזעקה לבית רק בענק המיגון כי השקט שלך נקנה אח ורק בשירות מקצועי עבור מערכת האזעקה בביתך.