מקודד קודן לבית ולמשרד

בס"ד מקודד לבית פרטי

בראשית דף זה  אני הציין נקודות חשובות בחברת ענק המיגון והתקשורת. אנו מתקינים של מערכות מקודד לבית פרטי. "קודן" המומחיות שלנו היא הגנה ותקשורת בבתים פרטיים בבית פרטי רמת הגימור בכול עבודה חייבת להיות בסטנדרט גבוה במיוחד אנו נותנים שירותים עבור התקנת קודן מקודד , אזעקה ,מצלמות אבטחה ,ואינטרקום משולב מקודד, לבית בפרט בדף זה אנו נשתדל לתת לקוראים תובנות אשר יסייעו להם בסמן בניית הבית או תכנון  למערכת קודן מקודד אינטרקום.

מקודד "קודן " למה?

היום בשווקים בישראל ישנם מערכות מקודד קודן לבית פרטי במבחר רב ישנם שני סוגיים עיקריים פלסטיק, מתכת ,ונרוסטה, האופציות הם כאלה מוגן מים אשר נוכל לתקין אותו בתנאי חוץ ללא נזק מיותר מקודדים מסוג זה קלאסיים לבתים פרטיים. וישנם מקודד קודן אין דור אשר נתקינו רק במקום אשר יהיה מקורה מכול תנאי מזג אוויר קשים ,ניתן לשלב מערכת זו בשלל צבעים בחברת ענק המיגון והתקשורת ישנם יועצים מומחים בהתקנת מערכות מקודד קודן לבית פרטי.

מה תפקיד המקודד "קודן

אז כך, תפקיד המקודד קודן הוא לפתוח את שער הכניסה לבית או משרד על ידי הקשת 4 ספרות ניתן לשלב מאות קודים, וגם בקרות כניסה חכמות אשר רק על ידי תג מגנטי או כרטיס קארד נוכל לבצע פתיחת דלת או שער אח ורק למי שאנו נקבע מראש. מערכת זו בנויה משני חלקים האחד הוא פנאל מקודד קודן אשר יותקן ברוב המקרים ליד דלת או שער הכניסה, וספק כוח אשר יוליך מתח ממקור אנרגיה מקודד קודן .חייב לעבוד בשיתוף אם מנעול חשמלי, או מנעול אלקטרו מגנט, אשר בזמן פקודה מהמקודד קודן הם יקבלו מקור מתח ויפתחו לנו את הדלת או שער הכניסה לבית, שילוב היום מנצח בכול המגזרים ממש בסיס לכול מערכת מתח נמוך בכול מגזר ובית פרטי.

שירות תיקון והתקנה מקודד קודן לבית

בענק המיגון והתקשורת ,קיים שירות תיקון,והתקנת מקודדים לבית ולמשרד.באזורים רחובות, גדרה, ראשון לציון, יבנה, אשדוד, רמלה, והמושבים טכנאי , תיקון ,מתקין מקודד קודן בחברת ענק המיגון והתקשורת מתקינים את כול סוגי המקודד קודן. פלסטיק, אנטי, ונדאלי, מהיסוד כולל תשתיות מוקדמות כי זו המומחיות שלנו.