קודן לבית

בס"ד  קודן

קודן לדלת כניסה.היום ישנו מגוו רחב של קודנים לבתים פרטיים ודלתות כניסה .תפקידו של קודן לבית פרטי, או דלת כניסה למשרד לעזור לנו לא להיות מסורבלים ולהסתובב  תמיד אם מפתח לפתיחת דלת כניסה ולשמור על ביטחון המקום .ישנם סוגים של קודנים  אשר מגיעים לעד מאות קודי גישה וגם מבחר עצום בצבעים יש סוגים רבים לדוגמא פלסטיק במגוון צבעים כסף מברזל ונרוסטה רובו אנטי ונדאלי ישנם סוגים שאף אמידים במים ותנאי חוץ נתן לשלב מערכת אינטרקום בתוספת קודן פתרון מושלם לבית פרטי.

תפקיד הקודן "מקודד"

תפקיד הקודן הוא נוחיות לאדם במקום להתעסק  אם מפתח לפתיחת דלת היום על ידי הקשת 4 ספרות נוכל לתת פקודה לממסר אשר יעביר מתח למנעול החשמלי או אלקטרו מגנט במשך שניות בודדות אשר יאפשרו לנו לפתוח את דלת הכניסה או שער לבית פרטי. מערכת זו חייבת גם לקבל מקור מתח חשמלי AC DC    אשר יוליך זרם למנעול חשמלי והקודן עצמו .רצויי בבית פרטי בפרט לקחת בחשבון בתחילת בניית הבית תשתית למקודד קודן או אינטרקום משולב מקודד קודן ומתאם טלפון. בחברת ענק המיגון והתקשורת ישנו יעוץ ראשוני מבעלי מקצוע אשר יעזרו לכם לתכנון תשתית עבור כול מערכות המיגון אשר תחפצו בביתכם.

תיקון והתקנת מקודד

בחברת ענק המיגון והתקשורת נותנים שירות עבור תיקון והתקנת מקודד לדלת. באזורים רחובות, אשדוד, יבנה, גדרה, ראשון לציון, רמלה, והמושבים אינטרקום מקודד, טכנאי מתקין ותיקון אנו הכתובת שלכם אמינות שירות מובטחת.