התקנת מערכת אזעקה למחסן

מערכת אזעקה למחסן

אחד הדברים החשובים ביותר שניתן לדרוש כאשר פותחים עסק או כאשר מתחילים להקים מחסן אצלכם בבית זה מחסן. הבעיה בדרך כלל מתחילה כאשר צריך לעמוד בדרישות הביטוח להקמת מערכת אזעקה שתגן על המחסן מפני פריצות.

הרי הסיבה הנפוצה ביותר להקמת מחסן היא בדרך כלל איחסון סחורה יקרה שמשמשת את העסק שלכם או מאחסנת את הציוד האישי היקר לכם. בדיוק מסיבה זו אנחנו בוחרים לעשות ביטוח למחסן, על מנת לקבל פיצוי או החזר עלויות של הציוד במחסן במידה והסחורה תיגנב חלילה וחס.

אז איך בעצם מוצאים מערכת אזעקה מעולה למחסן שלכם, כזו שתיתן לכם את המענה המתאים ביותר ותגן על הסחורה שלכם בצורה המיטבית, אך מצד שני לא תגרום לכם להוצאות מיותרות? קודם כל חשוב ליצור התאמה בין סוג הסחורה הנמצאת במחסן אל מול מערכת האזעקה הרצויה לכם.

חברת הביטוח כבר תסביר לכם את השיקולים יותר לעומק, אבל צריך לקחת בחשבון שאם אתם מאחסנים תכשיטים(לדוגמה) חברת הביטוח תדרוש מכם מערכת אזעקה יקרה יותר עם מספר גבוה של גלאים שיראו לכם ויאותתו לכם במקרה של פריצה למחסן. הרעיון הוא פשוט מאוד, מערכת אזעקה למחסן עובדת בצורה כזו: ככל שהסחורה יקרה יותר, כך דרישות האיכות לגבי האזעקה והפונקציות שלה עולות, יחד איתה גם מספר הגלאים שיידרש.

הדבר החכם ביותר שמומלץ לעשות זה לתאם פגישה עם יועץ מיגון מומחה, כזה שמכיר את העבודה על בוריה ויוכל להמליץ לכם על סוג המיגון הרצוי כמו גם בנושאי אסתטיקה ושמירה על מראה מסודר של המקום למרות החוטים הרבים שיצטרכו לעבור במקום, כאשר מערכות האזעקה יהיו מונחים שם.

אנחנו בחברת ענק המיגון מעסיקים אך ורק אנשים מקצוע מעולים בתחומם, כאלו שמבינים בדיוק מה הדרישות המתאימות לכל אחד ואחד. אנחנו מתעקשים להעסיק רק את הטובים ביותר בתחומם, כאשר הדגש שלנו הוא על מקצוענות, מומחיות, יכולת ייעוץ ותקשורת עם בני אדם.

אנחנו מתחייבים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר שניתן לתת, הכול במטרה להפוך את המחסן שלכם ומערכת אחסון שלכם לאחד המקומות המוגנים ביותר שיש, במחיר המתאים לכם. הרי בסופו של דבר כל אחד ומערכת התקציבים שלו כאשר מדברים על מערכת אזעקה למחסן