אזעקה לבית

אזעקות לבית-סוגי גלאים!!
הסיבות להתקנת אזעקה לבית.
כמו שרובינו יודעים ,מי משום שחווה על בשרו ומי משום ששמע מיודעי דבר , רמת הפשיעה בחברתינו הינה גבוהה,משרד הפנים אכן משתדל להלחם בפשיעה אך מספר פיענוח גלי הפריצות בקרב הציבור הינו נמוך ביותר, אם בשר הקושי לחפש אחרי הפושעים ואם בשל הקושי בפיענוח תיקים של פריצות אשר הולכות ונהיות קשות יותר מפעם לפעם בשל תיחכומו של הפורץ המשתדל לבצע את עבודתו בצורה נקייה וחלקה ללא עקבות.
על מנת להחזיר את הביטחון אל התושבים ולהגביר את ההתרעה בקרב הפורצים ניתן לנקוט במספר צעדים בהם התקנת מצלמות אבטחה, אינטרקומם וחיישנים
על מנת להתקין בביתכם מערכות אזעקה מהתקדמות ביותר יש להיחשף לכמה שיותר מידע על מנת לבחור בגלאים הטובים ביותר למערכת האזעקה שלכם.
מתג מגנטי-
פועל ע"י היצמדות של שני מגנטים כל אחד החציו השני של המחיצה, הפעלת האזעקה הינה ע"י ריחוק המגנטים ע"י תזוזה. ניתן להתקין מגנטים אילה על דלתות, כספות וטרינות ומקורות נעילה אחרים.
גלאי נפח פנימיחיצוני.-
גלאי זה פועל ע"פ חיישנים של אינפרא אדום הפועלים ע"פ חום כאשר ישנה תזוזה כזו או אחרת בחדר, עם זאת כל שינוי של טמפרטוה יכול להפעיל את החיישנים, כולל משבי רוח דרך החלון מכאן שלעיתים ישנן התראות שווא.
גלאי נפח חיצוני כשמו כן הוא, מותקן מוץ לבית ומתריעה בפני כל התרעה חיצונית המתרחשת מחוץ לבית.
גלאי וילון פנימייצוני.
גלאי מסוג זה מתנהל כוילון ומכסה את שטח הפנים של החלון אם מביפנים ואם מבחוץ, גם כאן החיישנים הינם חיישנים של אינפרא אדום הפועלים ע"פ תנודות של חום גוף, גם כאן, וילוןמ חיצוני כוונתו הינה מחוץ לחלון ומשמש כווילון.
גלאי אקטיביקרן.
גלאי קרן מצידו האחד שולח קרן אחת או מספר קרניים לשטח פנים מסוים, כאשר נקטעות הקרניים ע"י תנודהכזו או אחרת מופעלת האזעקה, כאשר ישנו גלאי אקטיבי ישנו צורך בקטיעה האקיבית של הקרניים, במעבר פיזי בטוח בטווח הקרניים.
גלאי אוקוסטי.
גלאי זה מופעל על ידי רחשי קול  ולו הקטנים ביותר, גלאי זה הינו רגיש ביותר ויכול לחוש ברחשים אשר בני אדם אינם יכולים להבחין בהם.
 
לקבלת יעוץ נוסף ניתן לפנות לאתר המומחים של חברתינו.