אינטרקום ביתי

אינטרקום לכניסה לבית!!
התקנת אינטרקום בשער הכניסה לביתעסק  הינו חלק  בלתי נפרד משירות המיגון והביטחון אשר נדרש כיום לבעל בית עסק פרטי וזאת על מנת שיהיה אפשרי  לשלוט ולדעת בכל רגע ורגע נתון מי עומד מאחורי  דלתכם..
האינטרקום המוצב בחזית הבית משמש מנגנון הגנה ראשוני והגנה היקפית אל הנכס עליו אנו רוצים להגן ולשמור, באמצעותו ניתן ליצור קשר על העומדים בכניסה לבית ובאמצעות מצלמת אבטחה מתאימה ניתן גם לסזהות את האובייקט המדובר ולזהותו בעדשת המצלמה.פתיחת הדלץ יכולה להתבצע ע"י מספר דרכים בהם דרך הטלפון או אף ע"י הקשת קוד סודי בכניסה לבית יש לציין כי כאשר בכניסה לבית אכן מוצב אינטרקום מרשים ומותקנת מצלמם, הם מהווין כגורם מרתיע בםני עצמו כלפי כל העוברים והשבים בצד הרחוב.
בראש ובראשונה רצוי כמובן להחשיב את בניית האינטרקום טרם הקמת המבנה וזאת על מנת להכין את כל התשתיות הרצויות מבעוד מועד ולתכנן את מיקומי המצלמות במקום הראוי ביותר עם שטח פנים נרחב יותר, נוסף לכך ישנה האפשרות לבחור במערכת אינטרקום שתתאים מבחינת צבע ואסטטיקה מרשימה ביותר שתוסיף ליופיו של הבית ולא תפגום בערכו.
הינה לכם מספר טיפים אשר יקלו עליכם באם אתם חסרי ידע בנושא:
-יש לבחור בחברה הרצויה על מנת להתכין את האינטרקום כאשר החברות המומלצות על ידינו הינן:גיגה טאק, פאל ווינטק, דאדור קומאקס,לוגיפון, אייפון ואדור.
-רצויי להשתמש ביכולת פתיכת שער הכניסה על ידי הקשה על ארבעה ספרות בכניסה לבית.
-התקנת פאנל חיצוני למערכת האינטרקום וזאת  ליצור הגנה מנזקי מזג האוויר.
-התקנת מתאם פלאפון לכל הטלפונים של כל יושבי הבית לטובת פתיחת השער טלפונית.
– התקנת מוניטור ומצלמה בכניסה לבית לטובת זיהוי האדם הנמצא  בכניסה לבית.
 
לייעוץ והתקנה נוספים ניתן למצוא פרטים באתרינו המוביל בתחומו,אנשינו הינם אנשי המקצוע המקצועיים ביותר תוך ייעוץ ראוי וכן זמינות ויכות שירות גבוהה ביותר-נסו אותנו!!