אינטרקום לשער בבית פרטי

 בס"ד

אינטרקום  לשער כניסה

מערכת האינטרקום כמו שומר שמגן על המקום שבו הוא  נמצע האינטרקום  כמו עסק בית כו' .היא יכולה לאפשר לכם לראות  מי נכנס ויוצא מהמקום ומיהו האיש ומראה לכם את האיש שבשער .

כיום יש הרבה סוגים ומינים של אינטרקומים ומקודדים .כגון: אינטרקום עם מצלמת אניפרא אדום , אינטרקום אלחוטי ללא צורך בלקדוח בקיר או בשער. בנוסף גם מקודדים בצבעים שונים ומקודדים עם מסך מגע בגדלים שונים .המקודדים מאפשרים את היכולת לפתוח את השער בליחצת כפתור וגם דרך הטלפון בבית או בעסק .ולא צריך ללכת עד השער או הדלת כדי לפתוח אותה שיכנסו .קימת אפשרות מצלמה לאינטרקום המאפשרת לראות ולשמוע  את האיש דרך הטלפון האלחוטי או מוניטור נייד.

באינטרקום לשער כניסת ממולץ לתאם עם המתקין (הטכנאי) מראש כדי שיאפשר לנו לתאם איזה פנאל חיצוני של האינטרקום וצינור של התשתית של האינטרקום יונח על משקוף השער הדלת . אינטרקום לשער כניסה מאוד חשוב במחינה אסטטית לבית לגוון צבע של הפנאל שמורכב עליו האינטרקום חשוב למדוד על מנת שהיה מידה נכונה ושלא היו תקלות בהתקנת האינטרקום  . לאינטרקום שער הכניסה קיימות מגוון אפשרויות: אינטרקום וידאוו טלויזיה ,אינטרקום עם טלפון ואינטרקום שפרפרת. בענק המיגון ישמחו לתת לכם הכבנה חינם לשער הכניסה .

חברתינו נותנת שירות תיקון והתקנת מערכות אזעקה, אינטרקום ומצלמות באזורים: רחובות, יבנה, גדרה, אשדוד, גן יבנה, נס ציונה, ראשון, בית עובד, באר יעקב, תל אביב והמושבים בסביבה.