מערכות אבטחה לבית פרטי

מערכות אבטחה בענק המיגון

חברת ענק המיגון הינה חברה בעלת ניסיון של 14 שנה בתחומי האלקטרוניקה ומערכות החשמל, ובעקבות כך אנו מתמחים בכל סוגי המיגון הקיימים בישראל. אנחנו דוגלים במקצועיות ושירות מעולה ונשמח להציע לכם את כל סוגי השירותים הקיימים.

סוגי מערכות אבטחה

מצלמות אבטחה– מצלמות אבטחה הן חלק לא מבוטל מכל מערך של אבטחה ומיגון. כל בית ועסק צריך, ולרוב מחויב, על ידי חברת הביטוח להתקין ולנהל מערך של מצלמות אבטחה(לרוב גם שירותי מוקד). בענק המיגון והתקשורת אנחנו מתמחים בכל סוגי מצלמות אבטחה הקיימות בשוק. אנחנו נשמח לקבוע לכם פגישה מסודרת עם יועץ התקנות מוסמך אשר יעבור עמכם בצורה מסודרת על הצרכים של הבית או העסק. יש לזכור שלעיתים דברים שרואים מכאן לא רואים משם, ויועץ אבטחה ומיגון יוכל לכוון אתכם לכיוון הדברים שאתם באמת צריכים.

מערכות אינטרקום-אינטרקום ומקודדים- השומר שלכם בשער: ללא האישור שלכם אף אחד לא יוכל להיכנס או לצאת. היתרון הגדול של המערכות המתוחכמות היום הוא היכולת לשלוט ולנהל אינטרקום ללא הצורך לקום מהספה. התחום השתכלל עד כדי כך שניתן לשלוט באינטרקום ישירות ממכשיר הטלפון האלחוטי, כאשר כמובן שהאינטרקום מלווה במצלמה שמשדרת תמונות של מה שקורה מול שער הכניסה.

מערכות אזעקה לבית פרטי

קיים היום מגוון רב של מיגון לבתים פרטיים הכוללות מגוון רב של מערכות אזעקה קוויות ואלחוטיות. במידה ואתם בונים בית חדש ומעוניינים בהתקנת מערכות אזעקה אנו ממליצים לבצע זאת טרם גמר בניית הבית. במקרה כזה אנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה ולהתייעץ עם חשמלאי מוסמך בקשר למיקום הגלאים בבית. אנו ממליצים פה אחד על התקנת מערכת אזעקה קווית בבתים פרטיים, והסיבות לכך הן:

א. מערכת אזעקה קווית יותר אמינה

ב. ללא בעיות מיסוח קליטה וכ"ו

ג.גלאים חיצוניים נפח וילון קמעת ולא קיימים במערכת אזעקה אלחוטית ואם הם קיימים לרוב הם בעייתים

ד.בלאי גבוה בהרבה החלפת סוללות בכול הגלאי טיפול יקר יותר

ה.יקרה הרבה יותר אפקטיבית הרבה פחות. מתאים לעבודה קלה למתקין

מערכת אזעקה לבית פרטי זה אחד הדברים החשובים כיום בבית פרטי לצערינו הרב. ישנן היום מערכות אזעקה לבית פרטי ברמות שאם משקיעים בהם ולא חוסכים אז השמיים הם הגבול ולגנב ממש קשה לבצע את זממו. מערכת הגנה לבית פרטי מתחילה באינטרקום ומסתיימת במצלמות מערכת אינטרקום לשער כניסה היא קו ההגנה הראשון קו ההגנה השני הוא מערכת אזעקה לבית פרטי הקו השלישי הוא מצלמות לגנב או לפורץ רצוי שהאינטרקום לשער בבית פרטי תמיד יהיה סגור. במערכת אזעקה לבית פרטי יש לפחות שני סוגי דריכות:

א. גלאים חיצוניים קרניים בחצר או גלאי וילון על כול חלון או גלאי נפח בחצר

ב. גלאי נפח בחלל הבית נותן לנו גיבויי ברוב המקרים גלאי חיצוניים נותנים מענה יפה

בכך אנו חוסכים איי נעימות במראות לא נעימים במיבצרינו. מסיבה זו רצוי מאוד להיתייעץ עם טכנאי או מתקין אזעקות מומחה לבית פרטי טרם סיום בניית הבית.

בענק המיגון אנחנו מתמחים בכל מערכות האינטרקום הקיימות ומתקינים את כל המערכות. במידה ואתם מתעניינים במערכות אינטרקום,  או מערכות אזעקה לבית ולעסק יש לנו יעוץ ובדיקה חינם. אנו מעניקים פתרונות גם למגזר הדתי ולשומרי השבת. נשמח להיות הכתובת שלכם