אינטרקום לבית

בס"ד  אינטרקום לבית

אינטרקום לבית אחד הדברים הנחוצים היום בכול בית פרטי. ישנו מגוון רחב של מערכות אינטרקום לבית המשולבות באמצעי יעילות רבים לרווחת הדייר בבית פרטי היום ישנם אמצעים רבים לפתיחת דלת שער האינטרקום של הבית להלן פירוט של אמצעים נלווים.

מתאם טלפון לאינטרקום לבית פרטי

מתאם טלפון לאינטרקום לבית הוא אביזר אשר מחובר לכניסת הטלפון קו נכנס אשר מחובר לפנל האינטרקום החיצוני אשר מותקן על שער כניסה לבית פרטי ומשדר צלצול למתאם הטלפון כמו שיחה נכנסת לכול מכשיר טלפון אשר מותקן בבית ועל ידי לחיצה בפנל החיצוני כול הטלפונים בבית מצלצלים ואז על ידי לחיצת כפתור אנו נפתח את שער הכניסה לבית מכול טלפון בבית ממש שיא הטכנולוגיה.

מצלמת אינטרקום לבית פרטי

מצלמת אינטרקום לבית פרטי עוזרת לנו ולילדנו לצפות במתרחש מחוץ לביתנו מקוון שלא ניתן לראות מעבר לחומת הבית או שער הכניסה סוג של פתרון יעיל ניתן לשלב גם מצלמת IR  אשר תסייע לנו לראות גם בלילה ממש פתרון מושלם להגנה על ביתנו.

מקודד קודן לאינטרקום לבית פרטי

מקודד לאינטרקום לבית פרטי ממש נותן לנו נוחות לכול דייר או מכר טוב שלנו להיכנס לביתנו ללא שום בעיה או צרור מפתחות על ידי הקשת קוד בעל 4 ספרות אנו נוכל לפתוח את שער הכניסה לבית ללא שם בעיה וניתן גם להחליף את קוד הפתיחה מעת לעת לספק לביתנו ביטחון מקסימאלי

שירות טכנאי, התקנת ,ותיקון ,אינטרקום לבית פרטי

חברת ענק המיגון והתקשורת נותנת שירות תיקון , טכנאי, והתקנת אינטרקום לבית פרטי באזורים הבאים: רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, יבנה, גדרה, גן יבנה, רמת השרון, באר יעקוב, תל אביב, שפלה מרכז והמושבים, נשמח לתת שירות.