התאמה אישית

  

מה חשוב במיוחד, כאשר בוחרים מערכות אבטחה והגנה:  

מחיר– אנו בענק המיגון מבינים לחלוטין שלמחיר יש, כמו בכל דבר אחר בחיים, תפקיד חשוב בבחירת מערכות הגנה לבית. עקב כך אנו דואגים להסביר לכל לקוח מה ניתן לעשות על מנת להתאים את מערכת האזעקה שהוא צריך למחיר המתאים.  

מניסיון אישי אנו מבינים איזה תחושה איומה זו להרגיש חוסר בטחון מוחלט בתוך המרחב האישי שלך. אנחנו חורטים על הדגל שלנו את הסיסמה “פיתרון לכל לקוח” ומתחייבים לכך.  

נגישות והתאמה בין מערכת ללקוח– פעמים רבות קורה שלקוחות מזמינים טכנאי אזעקות לבית ורוצים מאוד את המערכת הטובה ביותר והיקרה ביותר. מעבר לרצון המובן שלנו להרוויח כסף ממכירה של מערכות אבטחה, אינטרקום ואזעקות, אנחנו גם רוצים לתת את השירות והמוצר המתאים לכל אחד מהלקוחות שלנו.  

אם המערכת היא סופר מתוחכמת ודורשת הבנה טכנית רבה, לעולם לא נציע אותה ללקוח שמתאים לו מערכת פשוטה הרבה יותר. השאיפה שלנו היא לתת לכל לקוח מערכת אבטחה שהוא יוכל לתפעל ולשלוט בה בצורה מלאה.  

התאמה לצרכים– פקטור חשוב בבחירת מערכת אזעקה לבית או מערכת מצלמות אבטחה, זה כמובן התאמה לצרכים. למשל: אם אתם גרים בבית פרטי בן קומה אחת בלבד, ללא חצר גדולה, אתם בוודאי לא צריכים מצלמות אבטחה. גם אם תזמינו אליכם טכנאי מצלמות אבטחה מטעמנו, הוא יגיד לכם שאין שום צורך במערכת מצלמות אבטחה, אלא אזעקה פשוטה יחסית תעשה את העבודה.