תיקון אינטרקום.רחובות, נס ציונה,ראשון לציון,גדרה,יבנה

בס"ד. תיקון אינטרקום , רחובות,נס ציונה, ראשון לציון, גדרה,יבנה ,באר יעקוב,

כמה פעמים פגשתם ביציאה מביתכם אדם זר שאינו קשור כלל וכלל לדיירי הבית הפרטי שלכם?כמה פעמים נתקלתם בחבורת ילדים היושבת בחדר המדרגות סתם בשביל להעביר את הזמן ביחד?כמה פעמים נתקלתם בחיות בחדר המדרגות?הגיע הזמן להפסיק את המחדל ולהתקין מערכת אינטרקום שתימנע כניסה לזרים ותאבטח את כל הדיירים.

תארו לכם שאתם יכולים לשמוע  כל דבר שמתרחש בבית ומסביבו, וזה בדיוק מה שאינטרקום ביתי מאפשר לכם. אינטרקום ביתי הוא אביזר בטיחותי מעולה לכל בית. אינטרקום לבית מאפשר לך לתקשר עם אורחים בלתי קרואים בפתח ביתך.

כיום ניתן להתקין מערכות אינטרקום קווית אשר יחסכו מכם עבודה רבה בהעברת החוטים וגם להשיג מערכות אינטרקום מעוצבות אשר יהפכו את פתח כניסת ביתכם למיוחד בעיצוב  מיוחד.

היום לא ניתן למצוא כמעט בתים או בתי עסק בהם לא הותקנה מע’ אזעקה משוכללת, שמונעת, באופן אקטיבי ופאסיבי, כניסה לא מאושרת, ומודיעה לפלא פון במקרי פריצה. במרבית המקרים, מערכות אלו מגיעות משולבות עם חיישני נפח, תנועה ומערכות צילום במעגל סגור לביטחון מלא.
אולם גם מערכות אינטרקום שעוקבות אחרי כניסה או יציאה מהמקום  בו אנו נמצאים, מסייעות רבות לביטחוננו. מערכות האינטרקום מאפשרות לנו להתוודע לקריאה מרחוק, להחליט מי רשאי להיכנס למבנה, ולהפעיל את הדלת בלחיצת זמזם. ענק המיגון והתקשורת טכנאי, תיקון אינטרקום לבית פרטי

היום העידן המודרני קוראים להתקנת מערכת האינטרקום “הדרך אל האושר”  וזאת מכוון שלאחר התקנת המערכת אנו יכולים לשהות בביתנו או בבית העסק שלנו בביטחון מוחלט בלי פחד או דאגות מיותרות שמה מישהו בלתי רצוי יכנס לביתנו או לבית העסק שלנו בלי שנדע על כך.

מערכת האינטרקום מאפשרת לנו לבחור  את האורחים הרצויים שיכנסו אלינו וזאת ניתן לבצע בשני דרכים:

1.אינטרקום קולי: מערכת אינטרקום ביתי, המתחברת אל מערכת הטלפונים בביתך  או בבית העסק שתאפשר לך בהינף יד   באמצעות הרמת שפורפרת האינטרקום תוכל לוודא מיהו האדם בכניסה ולהחליט האם לפתוח או לא, וזאת על ידי לחיצת כפתור אחת פשוטה. ניתן לבצע זאת אף תוך כדי שיחת טלפון – פשוט על ידי החזקת המשוחח בצד השני בהמתנה ופניה לאינטרקום בכניסה כדי לברר מי מבקש להיכנס.

למערכת האינטרקום הקולי מתלוות מספר תכונות:

1.אפשרות לפתיחה ודיבור של עד 2 דלתות.

2.אפשרות הפעלה גם ללא צורך בטלפון קווי.

3.אפשרות להנעים באמצעות מוזיקה את זמן הממתין.

4.אפשרות של פנייה לכל דלת בנפרד.

5.אפשרות מעבר בין הדלתות.

6.הפעלת ממסר לבקרות שונות .

7.סוגי צלצולים שונים ומגוונים.

8.העברת שיחת חוץ לכל בני הבית באמצעות צלצול איחודי שיבחר כל אחד ואחד ככה ימנעו צעקות בתוך הבית.

למערכת אף קיימים שני אפשרויות לכניסה לבחירה:

1.פנל פשוט:עם לחצן לצלצול מיקרופון ורמקול.

2.פנל מקודד: קידוד המאפשר לפתוח את הבית באמצעות קוד ללא מפתח.

אזורי שירות תיקון והתקנת אינטרקום ביתי . רחובות ,בס ציונה, אשדוד, ראשון לציון, גדרה, גן יבנה ,רמלה, מרכז שפלה והמושבים. כולל תיקון אינטרקום

 

טכנאי אינטרקום ברחובות, טכנאי אינטרקום בנס ציונה,

  • מערכת אינטרקום בשילוב קודן: נוסף על המצלמה, טכנאי אינטרקום יציע לכם גם לשלב קודן במערכת. שימוש בקודן הוא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע כניסה של זרים למבנה. הקודן משמש גם בתים פרטיים ועסקים המעוניינים לאפשר כניסה רק למורשים, וגם מבנים ממשלתיים ובטחוניים אשר הכניסה אליהם מסווגת למורשים בלבד. הקודן, בשילוב עם מערכת שמע יסייע לנו בביטחון ובהגנה על הציוד ועל השוהים במבנה.

טכנאי אינטרקום בראשון לציון, טכנאי אינטרקום בגדרה,

  • מערכת אינטרקום בשילוב של אמצעי ביומטרי: מערכות אינטרקום מתקדמות מאפשרות כניסה למבנה רק באמצעות טביעת אצבע. רק משתמשים רשומים ומוזנים במערכת יוכלו להכנס למבנה, תוך כדי שמערכת האינטרקום מזהה את טביעת האצבע שלהם. טביעות אצבע אינן ניתנות לחיקוי, מה שהופך את ההגנה באמצעות מערכת זו לגבוהה.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים טכנאי אינטרקום?

בחרתם את מערכת הביטחון שלכם, כעת חשוב לבחור טכנאי אינטרקום שיבצע את ההתקנה כהלכה. הנה מספר פרטים חשובים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים טכנאי אינטרקום:

  • חשוב מאוד לבדוק האם הטכנאי מעניק לכם אחריות על המערכת. תיקון של מערכות אינטרקום יכול לעלות סכום כסף רב, ועל כן אחריות מורחבת היא קריטית. אצלנו תוכלו להנות מתקופת אחריות ארוכה, ומשירות תיקונים מהיר ויעיל.