אזעקה לבית פרטי

 בס"ד אזעקה לבית פרטי

כמה פעמים לא הצלחתם לישון לאחר גל פריצות בשכונה? האם אתם – כמו רבים וטובים אחרים מרגישים שתחושת הביטחון שלכם פוחתת עם השנים ואתם זקוקים לשכבת הגנה נוספת שתעטוף את הבית שלכם שמשמש לכם כמקום המוגן והבטוח ביותר? כנראה שהגיע הזמן להתעניין במערכת אזעקה לבית פרטי.

מהי מערכת אזעקה לבית פרטי ?

מערכת אזעקה היא מערכת גלאים המחוברים אל פאנל בקרה מרכזי הקולט את אותות הגלאים. תפקידם של הגלאים במערכת, המותקנים בחלקים שונים של הבית הפרטי מזהים תנועות או חדירות בלתי רצויות ומתריעים על כך לפאנל הבקרה המרכזי.

ברגע שהאזעקה מופעלת והגלאים פועלים, כל התראה במרחב בו פועל הגלאי יגרום להפעלתה של מערכת האזעקה שתשמיע קוד צפצוף חזק שיעיר אתכם משינה ויתריע בפני השכנים כי גורם זר נכנס לבית מגוריכם או אפילו יזעיק את חברת האבטחה או המשטרה לביתכם.

מה חשוב לדעת על מערכת אזעקה לבית פרטי?

כאשר אתם מרגישים צורך לפנות אל טכנאי מקצועי לצורך התקנת מערכת אזעקה לבית פרטי חשוב מאד שתשימו לב לכמה נקודות חשובות:

שטח הכיסוי של הגלאים– שימו לב כי מערך הגלאים המותקן בבית הפרטי שלכם אכן מכסה את כל שטח הבית ומעניקה לכם כיסוי מלא. בלא מעט מקרים תוכלו לשלב בין גלאי נפח וגלאי תנועה ולמקם אותם בנקודות שונות על מנת שלא תתאפשר חדירה של שום גורם זר ללא זיהוי של המערכת.

שימוש בחומרים איכותיים– הקפידו לוודא כי מערכת האזעקה שמותקנת בביתכם עמידה דיו כדי להתמודד עם גורמים שונים. בלא מעט מקרים הפורצים מכירים את מערכות האזעקה ושימוש במערכת אזעקה זולה או פשוטה מידי תאפשר לפורצים ושודדים לנטלה במהירות. בנוסף, שימוש בגלאים לא איכותיים יפחית מיכולותיה של המערכת ויותר אתכם מוגנים פחות.

פאנל שליטה וניהול– הפעלת המערכת, איפוסה ועוד פעולות שונות מתבצעות מתוך פאנל הניהול. הקפידו להשתמש במערכת שתספק לכם פאנל ניהול נוח ופשוט שלא ידרוש מכם להקדיש לה זמן ארוך מידי. בחירה במערכת הכוללת פנאל שכזה תאפשר לכם להשתמש במערכת אך לא להיות מוטרדים בכלל.

טכנאי מערכות אזעקה לבית פרטי

את הליך ההתקנה של המערכת תדרשו להפקיד בידיו של טכנאי אזעקות מומחה שיוכל להתקין את המערכת, לוודא את תקינותה וכמובן גם לטפל בתקלות או לבצע שינויים נדרשים. כאשר אתם פונים לטכנאי מסוג זה חשוב מאד שתוודא כי הטכנאי פועל תחת כל האישורים הנדרשים וכי הוא בעל ניסיון מקצועי.

רק טכנאי מקצועי ומיומן יבטיח כי המערכת המותקנת בביתכם אמינה ועמידה ותספק לכם את מעטה האבטחה בו חשקתם. אם אתם מעוניינים בהתקנת מערכת לאזעקה לבית פרטי – פנו אלינו, אל ענק המיגון עוד היום ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם – במיומנות גבוה, במקצועיות לא מתפשרת ובמחיר לכל כיס.

 

 

אזורי שרות: טכנאי אזעקות התקנת אזעקה לבית פרטי תיקון אזעקות ברחובות נס ציונה יבנה באר יעקב ראשון לציון רמת שרון הרצליה תל אביב שפלה מרכז נשמח לתת שירות..