מערכות אינטרקום

בס"ד

שוב הגעתם הביתה אחרי יום מפרך ונדהמתם לגלות בדלי סיגריות מפוזרים בלובי הבניין ,איזה חבורת נערים ,שהשתמטה מבית הספר שוב התקבצה אצלכם בבניין המגורים והחליטה "לחגוג" ולהשאיר אחריה עקבות.

שוב השארתם את שקית האשפה מחוץ לדלת הכניסה והופתעתם לגלות ,שהחתולים שוב בקרו אצלכם ודאגו לפזר אותה.

ומה עם הילדים שלכם ?כמה פעמים הילדים יצאו לבילוי או לחברים וחזרו בשעות לא שגרתיות ואתם במקום ללכת לישון נשארתם להמתין להם בשל החשש,שמה יבואו ומישהו חללה יערוב להם בחדר המדרגות.

אז למה לכם להמשיך עם הדאגות ?פנו עוד היום ל"ענק המיגון והתקשורת" ואנו נדאג לפתור עבורכם את הבעיות.

בפנייה אחת שלכם לנציג "ענק המיגון והתקשורת" ,יגיע אליכם נציג,שהוא כמובן טכנאי מוסמך,אשר יבחן את שטח ביתכם ואת תנאי הסביבה וידאג  להציג בפניכם את כל האופציות הרלוונטיות למיגון ושמירה על שטח ביתכם ועל פרטיותכם,אז אל תהססו פנו  לנציג "ענק המיגון והתקשורת",שידאג להתקין עבורכם את מערכת המיגון האיכותית והיעילה ,שתתאים בדיוק לצרכים שלכם ותשמור על ביטחונכם.

לא כל אדם המצהיר ,שהוא טכנאי אינטרקום הוא הכן טכנאי מוסמך לכך,עליכם לבדוק היטב את האדם המגיע להתקין עבורכם את מערכת האינטרקום והאם יש בידיו תעודות הסמכה וניסיון,שכן אדם חסר ניסיון והסמכה יכול להסב לכם נזק רב והוצאה כספית לא קטנה. מערכת האינטרקום הינה בקרת כניסה לבית המאפשרת לנו ליצור דו שיח אם באי הבית ולסננן את האורחים הלא צפויים ולמנוע מהם כניסה לא רצויה לביתנו.

מערכת האינטרקום הינה מערכת זעירה אשר מאפשרת לנו יצירת קשר ,בין הנקודות החיצוניות של הבית,על מנת להתאים את מערכת האינטרקום לביתכם צריך אדם מוסמך ובעל ידע אשר ידע להתאימה לתנאי הסביבה ותנאי מזגי האוויר במקום מגוריכם,לשם כך עליכם לפנות לטכנאי מוסמך אשר ידע להתאימה בדיוק למקום מגוריכם.

אנו ב"ענק המיגון והתקשורת" נדע להעניק לכם את השירות היעיל ביותר ואת מערכת האינטרקום המתאימה לכם ביותר ,הן מבחינת מיקום והן מבחינת תקציב.

כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם מערכות האינטרקום הפכו ליעילות ואיכותיות מבחינה טכנית וליפות ומשודרגות מבחינה חיצונית.

מהי מערכת אינטרקום?

מערכת האינטרקום. היא למעשה  מערכת המאפשרת  בקרה על הנכנסים והיוצאים  משטח הבית ,באמצעות מערכת האינטרקום יש לכם בקרת שליטה על פתיחת הדלת החיצונית לעומדים מאחוריה ,גם כשאר אינכם נמצאים ליד מערכת האינטרקום ביכולתכם לשמוע את הצלצול ולדעת שיש מישהו מאחורי הדלת.

כאשר אנו מצויים בחוץ אין לנו כל צורך לקחת מפתח לדלת הכניסה כיום כאשר קיימות טכנולוגיות מתקדמות מורכב קודן על דלת הכניסה החיצונית ודיירי הבית הם אלה אשר בוחרים את קוד הכניסה כך שאף אחד אחר לא רצוי ,יוכל להיכנס לשטחיכם הפרטי.

באמצעות הקודן יכולים דיירי הבית לפתוח את דלת הכניסה החיצונית ולהכנס ללא כל צורך במפתח.

מערכות האינטרקום הם למעשה מכשירים דמויי  מכשירי טלפון  אשר מורכבים בדרך כלל ליד דלת הכניסה לבתינו  ועל דלת היציאה החיצונית המצויה מחוץ לבית ,כיום בתים רבים משתמשים במערכות האינטרקום גם לשימושים פנימיים בתוך הבית ,מערכות האינטרקום מאפשרות להם יצירת תקשורת פנימית והם יכולים לתקשר בניהם.

מערכת האינטרקום ביכולתה להתחבר לשפורפרת הטלפון הרגילה המותקנת כיום בכל בית(מה ,שלא דורש קניית מכשיר טלפון חדש ומיוחד לצורך העיניין)מערכת האינטרקום מתחברת למערכת הטלפונים באמצעות מתאם טלפון,שתפקידו להעביר צלצול אינטרקום מדלת הכניסה החיצונית למכשיר הטלפון הביתי ,מה שמאפשר לכם בעצם לפתוח את שער הכניסה מכל מכשיר טלפון ביתי מכל מקום אליו מחוברת נקודת  קווי טלפון רגילה.

במערכות האינטרקום יש אין ספור אפשרויות אשר בידיכם יכולת הבחירה על פי הצרכים המתאימים לכם ביותר.

ניתן לשלב במערכת האינטרקום כיום רמקולים שיאפשרו לשני הצדדים לשוחח בניהם ולא רק לחצן לפתיחת הדלת,פרט לכך ניתן לשלב במערכות האינטרקום גם מצלמות אבטחה ,שפרט לאפשרות הדו שיח ,שאתם מנהלים עם העומד בצד השני של הדלת ,באמצעות מצלמות האבטחה ביכולתכם גם לראותו ובדרך זו לבחור האם לאפשר לו להיכנס או לא.

אנו "בענק המיגון והתקשורת" נדאג לביטחונכם על פי בקשותיכם ,נשמח לענות על כל שאלה בכל נושא מתבקש ולסייע.

אנו "בענק המיגון והתקשורת"  אחראים לעבוד עם מערכות  האינטרקום והאבטחה המתקדמות ביותר כיום ,היעילות והאמינות ביותר,נו אז השתכנעתם?פנו עוד היום לענק המיגון והתקשורת ואבטיחו את ביטחונכם . כמו כן אנו בענק המיגון והתקשורת מספקים שירות תיקון, התקנה, וטכנאי אינטרקום, באזור רחובות, נס ציונה, יבנה, גדרה, ראשון לציון, באר יעקוב, שפלה, מרכז והמושבים נשמח לתת שירות….