מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית הן אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך מיגון הבית בפני פורצים ושודדים. אין בית שיהיה מוגן ללא מערכת של מצלמות אבטחה. התפקיד של המצלמות הוא לתת לבעל הבית את התחושה שהוא מוגן כל זמן כאשר הוא נמצא בשטח הבית ובנוסף, הבית מוגן 24 שעות גם כאשר הבעלים לא נמצאים.

מצלמות אבטחה לבית יתרונות:

אחד המקרים הנפוצים ביותר של פריצה לבתים הוא כאשר בעלי הבית נמצאים באירוע או בטיול. לא תאמינו באיזה דרכים המידע על בית ריק ונתון לחסדי הפורצים מגיע לשודדים ולגנבים. לאחרונה פורסמו בעיתונים סיפורים על חבורה של פורצים נועזים שקיבלו דרך הפייסבוק את המידע על מי חוגג אירוע ולא יהיה בביתו ואפילו יותר מזה, מי בדיוק יהיה נוכח באירוע, כדי שיהיה ניתן לחדור לבית שלו בצורה בטוחה.

בעזרת המידע המצטבר, הגנבים יכולים לחגוג על רכוש בתי החוגגים בזמן שהם חוגגים באירוע. הדרך למנוע את התופעה הזו היא כמובן קודם כל לא לפרסם בפייסבוק שאתם הולכים להיעדר מהבית, אבל הדבר השני או אולי הראשון שצריך לעשות זה למגן את הבית מפני פורצים.

קיימות מערכות רבות של אבטחה ומיגון לבית אבל מצלמות אבטחה לבית הן בהחלט חלק חשוב מאוד מכלל האבטחה הביתית. מה נותנות המצלמות שלא יכולות לתת מערכות אזעקה אחרות:

1. הרתעה- הדבר שהכי מטריד פורצים זה שיראו אותם. המצלמות מהוות איום כי הן לא רק קוראות למשטרה או מאבטחים, אלא מנציחות את פניו של הפורץ. מבחינת הפורצים והשודדים, מצלמות הן בעצם עדויות במשפט העתידי שעלול מאוד להתרחש. הרי הפורצים בהחלט לוקחים בחשבון שהם עלולים להיתפס. הדבר שהם לא רוצים זה הקלטה ברורה שלהם, כאשר הם פורצים לתוך הבית. לכן, מצלמות אבטחה לבית מאוד מרתיעות ומרחיקות פורצים פוטנציאלים. מיגון הבית במצלמות אבטחה ימנע חלק גדול מהפריצות.

2. מצלמות אבטחה מאפשרות לתעד את הפורצים, על מנת לשמש כהוכחה בבית המשפט או ראיות לתביעת ביטוח כנגד חברת הביטוח. הבעיה הכי גדולה עם אזעקות היא שהיא לא באמת יכולה לעזור למנוע פריצות או את הנזק שנגרם. הרי פורץ חכם יקח את מה שהוא בא לקחת ויזוב את שטח הבית לפני שמאבטחי המוקד יגיעו למקום האירוע. קחו בחשבון שאנישי חברת השמירה הם לא האנשים החרוצים ביותר בעולם, לכן הסבירות היא שהפורצים ייעלמו לפני שהם יגיעו.ברגע שהם יגיעו, במידה והפורצים כבר לא בתוך הבית, לא יהיה להם הרבה מה לעשות כדי להשיב את הרכוש שנגנב. הדבר היחידי שהם יוכלו לעשות זה למלא דוח פריצה על המקרה. בדיוק מהסיבה הזו קיימות מצלמות אבטחה לבית. הן אמורות להרתיע את הגנבים ולשמור תיעוד והקלטה של האירוע על מנת שחוקרי המשטרה יוכלו למצוא את הגנבים. ברגע שמתקינים מצלמות אבטחה לבית, התועלת של המיגון הבייתי שלכם עולה מעבר לזירת התרחשות האירוע, אלא גם למעקב וחיפוש הפורצים.

3. להיות בבית גם כשלא נמצאים. יתרון חשוב נוסף של מצלמות אבטחה לבית הוא שלך יש את האפשרות לראות מה קורה בתוך הבית, גם כאשר אתה לא נמצא שם פיזית. שום מערכת אחרת של מיגון לבית לא תאפשר לך להיות בשליטה ובמעקב אחר המתרחש בבית, כאשר אתה לא נמצא.

מצלמות אבטחה יאפשרו לך בכל רגע נתון לראות מה קורה בנכס שלך דרך המחשב  או אפילו הטלפון הנייד שלך. אם יש טכנולוגיה אחת שתורמת לך לא רק לביטחון האישי אלא גם לשקט הנפשי זו הטכנולוגיה הזו. מצלמות אבטחה יאפשרו לך להיות בבית בכל רגע שתרצה בכך. זה השקט הנפשי בהתגלמותו.

מצלמות אבטחה לבית בענק המיגון והתקשורת

בענק המיגון והתקשורת אנחנו מאמינים בלתת שירות איכותי במחיר מעולה. אנחנו דואגים להתאים בין צורכי הלקוח לבין המערכת מיגון שמתאימה לו. כמובן שהמחיר הוא פקטור חשוב, כדי להבין מהו התקציב של הלקוח ומה הוא יכול להרשות לעצמו. לפעמים עדיף להתייעץ עם מומחה אבטחה שמבין בתחום הזה כדי שהוא יחווה את חוות דעתו בקשר לצרכים של הבית או הנכס.

אנו נשמח לקבוע לכם פגישה עם יועץ אבטחה מומחה, שישמח לתת מענה לכל הצרכים, יעבור יחד איתכם על הצורה הנכונה למיגון הבית מפני פורצים וגנבים. אין כמו ייעוץ עם מומחה, לקבל פרספקטיבה נכונה על מה שאתם חושבים.