מערכות אזעקה

מערכות אזעקה לבית פרטי

לא אחת מוצאים עצמם אזרחי מדינת ישראל חשופים בפני גניבות,פריצות ופשעים ופשעים אבים אחרים הנגרמים כתוצאה מחידרתו של אדם כזה או אחר לתחומם ופרטי והאישי. על מנת לצמצם  ולמנוע את עוגנת הנפש מוטלת על כל אזרח החובה לשמור ולדאוג לבטחונו האישי והמשפחתי, על מנת לעשות כן הדרך הטובה  והבטוחה ביותר הינה התקנת מערכות אזעקה לבית פרטי מהמתקדמות ביותר אשר לא אחת מוכיחות עצמן ומונעות פריצות וגניבות שהפכות שגרתיות בקרב החברה בה אנו חיים. על מנת לקבל את השקט והביטחון האישי מהרמות הגבוהות ביותר יש להצטייד במערכות אזעקה  מהמתקדמות ביותר  דוגמת מערכות האזעקה אותן אנו מציעים:

– מערכת אזעקה לבית פרטי "פרדוקס" -מערכת אזעקה מסדרת אס.פי מהמערכות המתקדמות ביותר המוצעות כרגע בתחום הביטחון האישי והפרטי , מערכת אזעקה זו מגדילה את  רמת הביטוחון האישי לרמה הגבוה ביותר  ומקנה שקט נפשי בלחיצת כפתור אחת בלבד! מערכת אזעקה זו מכילה הבתוכה שני מדורים, שני מצבי בית, שלושה מספרי חיוג למוקד,חמישה מספרי חיוג למנויים פרטיים, שלושים ושתיים קודי הפעלה, תמיכה של עד 16 ממסרים וכן שמירת היסטוריית אירועים עד 256. מערכת אזעקה זו הינה לבית פרטי ומומלצת מאוד בקרב נותני שירות הביטוחון הקיימים כיום כאשר הפעלתה הינה קלה וידידותית ביותר למשתמש.

מערכת אזעקה לבית פרטי "פימה" מדגם "קפטן8" – למערכת אזעקה זו יש עד 16 אזורי גילוי, עד 4 מדורים וחייגן טלפון אשר ניתן לחברו גם למוקד , מערכת זו הינה אמינה קלה וידידותית למשתמש.

מכאן שחברתנו מתעסקת עם מערכות אזעקה לבית פרטי מהמתוחכמות והחדישות ביותר , נוסף למערכות האזעקה עליהן פירטנו ישנן מערכות אזעקה רבות ומגוונות הניתנות להתקנה ושירות על ידינו , להלן חלק מרשימת השמות הרבים ומגוונים: "די.אס אי", רוקונט" ,"עורב",."ויסוניק" ועוד רבות אחרות, על מנת לקבל פירוט רב ועשיר יותר תוכלו להתעדכן באתר החברה.

שירות והתקנה למערכות אזעקה בבית פרטי

השירות אותו אנו מציעים מקיף סביבו מגוון של מתקינים וטכנאים רבים להתקנת מערכות אזעקה לבית פרטי, השירות הינו נרחב בתחומי רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, רמת השרון, אשדוד יבנה והסביבה, השירות המוצע שם דגש נרחב על רמת השירות הגבוה והאיכותית אשר בלתי ניתנת לעירעור כאשר כל פניה נלקחת בחשבון תוך נסיון להפוך את לקוחותינו למרוצים ביותר שכ ביטחונכם הינו ביטחונינו!!! –