אזעקה לבית

אזעקה לבית

כיום כאשר ענף האבטחה לבית הוא משוכלל מבחינה טכנולוגית כמו שרק שנת 2011 יכולה להציע, קיים מגוון עשיר של פיתרונות אפשריים עבור בית פרטי אשר רוצה להעלות את רמת השקט האישי שלו. בנוסף נזכיר את דרישות חברות הביטוח, שמכריחות אותנו להתקין אזעקה לבית בכל בית המעוניין להיות מבוטח על ידי חברות הביטוח.

אנחנו בחברת ענק המיגון והתקשורת, רואים בעצמנו מומחים לכל נושא האזעקות לבית פרטי ולכן החלטנו לכתוב סדרה של מאמרים אשר ימחישו את הצורך ואת התשובה שאנחנו מספקים לבתים פרטיים. אז הנה המאמר הראשון, מקווים שתיהנו מזה.

אזעקה לבית- אסטטיקה:

אחד הדברים החמורים בעינינו שקורים בענף האזעקות הוא העבודה מול בעלי מקצוע המעבירים את העבודה לקבלני משנה חיצוניים. מה הבעיה בכך: הבעיה מתחילה כאשר קבלן משנה מקבל עבודה שלא הוא מצא, הוא לא הסתכל לבעל הבית בעיניים, לא מבין את הצרכים שלו והרצונות שלו. מטבע הדברים בעל מקצוע כזה, מחובר רגשית פחות לפרויקט שהוא מבצע.

ברגע שאתם מרגיש פחות מחובר לאזעקה ולבית שבו אתה מתקין אותה, יכולים להיווצר המשגים הבאים:

א. מתקינים את האזעקה בצורה פחות אכפתית, הרי לא אני השגתי את העבודה, לא אני זה שאצטרך לתת הסברים לבעל הדירה. אני לא אצטרך לתת לו שירות ותיקונים כאשר האזעקה תעשה לו בעיות. התוצאה של כל הדברים האלו, היא עבודה פחות איכותית עם פתח רחב לתקלות עתידיות. בגלל זה אנחנו בענק המיגון והתקשורת לא עובדים עם קבלני משנה ומתחייבים להביא רק את העובדים שלנו, אשר מוסמכים בהתקנה של כל המערכות וכל המאפיינים שקשורים לאומנות הקרויה אזעקה לבית.

ב. אסטטיקה- ברגע שהעבודה שאני עושה לא מחייבת אותי לא בהווה ולא בעתיד, אני לא משתדל במיוחד לשמור על רמת האסטטיקה של העבודה. הרי אני לא אהיה זה שיהיה אחראי על התוצאות, אז למה לי לעבוד שעתיים, כאשר אני יכול לסיים את העבודה בחצי שעה. לכן אנחנו בענק המיגון והתקשורת מחזיקים את העובדים המיומנים ביותר, על מנת לתת לכם את השירות המעולה ביותר. כאשר אתם מחפשים אזעקה לבית– אנחנו רוצים להיות הכתובת שלכם.

ג. שירות לקוחות- ברגע שחברה עובדת דרך קבע עם קבלני משנה, מגיעים פעמים רבות לסיטואציה הבאה: קבלן משנה מגיע לבית על מנת לתקן תקלה. היות ולא הוא התקין את האזעקה, למעשה אין לו מושג היכן הותקנה האזעקה, היכן עוברים החוטים, איפה נמצאים הגלאים ומרכיבים נוספים. ברגע שהמתקן לא יודי מה עשה המתקין, נוצרת אנדרלמוסיה שהופכת את חיי בעלי הבית לגיהינום במיוחד במערכת אזעקה לבית פרטי.

אצלנו בענק המיגון והתקשורת, דבר כזה לא יקרה לעולם. אנחנו עובדים עם טכנאים קבועים, העובדים יחד איתנו שנים רבות ומכירים מקרוב את שיטת העבודה וההתקנות שלנו. טכנאי שלנו תמיד ידע איפה מותקנת האזעקה, היכן הגלאים והיכן עוברים החוטים.

לכל דרישה וכל בעיה אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם- חברת ענק המיגון והתקשורת.