מערכת אזעקה לבית בסיסית

בס"ד רכיבים בסיסים למערכת אזעקה לבית

רכיבים בסיסים למערכת אזעקה לבית הם, סטנדרט אשר לא נרד מימנו בכדי להגיע להגנה סבירה . בדף זה אנו נפרט מה בדיוק אנו צריכים ברמה הבסיסית למערכת אזעקה לבית  דבר ראשון הו שני סירנות אחת פנימית והשנייה חיצונית אשר שני סירנות זה דבר חובה מכיוון שאם אדם יחבל בסירה החיצונית הסירנה הפנימית מיד תגבה אותה. דבר שני הוא חייגן טלפון אשר ידווח לפלאפון הנייד שלנו על חדירה לביתנו. אזעקה לבית במפרט מצומצם לא תכיל הגנה היקפית אשר גלאי וילון חיצוניים ,קרניים אקטיביות ,וגלאי נפח חיצוני ,אשר מייקרים את מערכת האזעקה בצורה משמעותית.במערכת אזעקה בסיסית לבית פרטי נתקין גלאי נפח אינפרא אדום פסיבי ,ומתגים מגנטים, אשר לא יגבירו את העלויות באופן דרסטי.

בנוסף לכך, נתקין גם מוח הבקרה שבבסיסו יהיה לפחות 6 אזורי גילוי ובתוספת כמה שקלים נקנה בקרה ממוחשבת אשר תוכל להרחיב את מספר האזורים בהמשך.בכול מערכת אזעקה לבית חובה מקודד אשר "לוח מקשים" אשר יפעיל ויכבה את מערכת האזעקה על ידי הקשת קוד בעל 4 ספרות. מערכת האזעקה זקוקה למצבר גיבוי נטען 5 אמפר לפחות אשר בזמן הפסקת חשמל מערכת האזעקה תגובה באופן מלא ,כולל סירנה וחייגנים. מיקום הרכיבים בדרך כלל ישנו מתג מגנטי בדלת כניסה וגלאי נפח פנימי בכול חלל חדר שינה, סלון ,מטבח ,וכ"ו.

מתג מגנטי-מפסק אשר מותקן לרוב על דלת כניסה לבית אשר מתריע למערכת האזעקה על כניסה לבית ונותן מספר שניות לפי בקשתנו השהייה לנטרול המערכת על ידי קוד בעל 4 ספרות.

גלאי נפח פנימי-גלאי זה יותקן אח ורק בתוך הבית מרחק הגילוי 10 מטר זווית ראייה 90 מעלות מזהה עליה של 2 מעלות ונותן התראה מיידית למערכת האזעקה.

כפי שפרתנו בדף זה זאת מערכת אזעקה לבית בסיסית בלבד, גם עלידי חברות הביטוח בישראל.בחברת ענק המיגון והתקשורת ישנו שירות תיקון והתקנת מערכות אזעקה לבית באזורים אשדוד רחובות ,תל אביב ראשון לציון ,גדרה רמלה והמושבים.בחברתנו ישנם טכנאים ומתקינים מומחים מערכות אזעקה לבית פרטי.