אינטרקום

בס"ד אינטרקום

בחברת ענק המיגון והתקשורת, ישנו שירות מלא לאינטרקום כגון,התקנה,תיקון,טכנאי,וכ"ו. היום לאחר שבחרתנו נצבר ניסיון וידע עצום בתחום האינטרקום אנו נפרט בדף זה עבור מידע אודות אינטרקום ואפשריות עצומות אשר קימות בתקשורת פנים. ישנם היום מערכות אינטרקום שונות אינטרקום "קריאת אחות", אינטרקום לבית פרטי , ואינטרקום לבניין ואנו נפרט בדף זה על פונקציות אפשריות.

אינטרקום קריאת אחות

אינטרקום קריאת אחות,  הוא מכשיר אינטרקום אשר בנוי ממרכזיה אשר יש בא פנל מרכזי אשר יושב בעמדה של האחות וכאשר חולה קורה לאחות נדלקת נורה אשר מסמנת מאיזה חדר ישנה קריאה אינטרקום. זה מתאים גם לסופרים וגני ילדים בשל אתקשרות קלה ויעילה שתאפר למנהל או אחות תקשורת ברמה גבוה ויעילה במיוחד.

אינטרקום לבית פרטי

מכשיר אינטרקום לבית פרטי, הוא מגוון היום ברמות שאי אפשר לתאר היום ניתן לפתוח את דלת שער הכניסה של בית פרטי דרך לחיצה על מקש מכול טלפון אשר יהיה בבית אלחוטי וקווי כאחד. ניתן להתקין גם אינטרקום מצלמה לבית פרטי אשר יסיע לנו לראות על ידי מניטור מי מבקש להיכנס אל ביתנו זה שיא הטכנולוגי ממש ראיון גאוני. וישנה אפשרות לפתוח את שער הבית דרך מקודד כניסה אשר בהקשת 4 ספרות הממסר יורה לפתיחת שער הכניסה לבית . כמו כן,ישנה אפשרות לשלב את כול האופציות שציינו כאן לשלבם כחלק אינטגראלי ואז לקבל אינטרקום מצלמה אם צלצול בכול הטלפונים ומקודד דיגטאלי שילוב זה מנצח ויקר מעט אבל שווה למי שיש תקציב לפינוקים.

אינטרקום לבניין

היום בענף אינטרקום לבניין ישנו מבחר דומה מאוד לאינטרקום לבית פרטי אפשרויות רבות לחיבורים שונים כגון אינטרקום מצלמה, אינטרקום שפורפרת, כולל מוניטורים ומקודדים דגיטאלים זה תחון עצום בפני עצמו אשר .

שירותים

חברתנו נותנת שירות תיקון והתקנת אינטרקום,באזורים רחובות, ראשון לציון, גדרה,אשדוד,רמלה, נס ציונה,רמת שרון, תל אביב , והמושבים, כול טכנאי ומתקין אינטרקום או אזעקה לבית בענק המיגון הוא מקצוען ובעל דיפלומה דרושה אנו שמים דגש על שירות אמינות ומחירים שווים לכול כיס נשמח לתת שירות ….