התקנת מערכת אינטרקום לבית פרטי

בס"ד מערכת אינטרקום לבית פרטי

מערכת אינטרקום סטנדרטית לבית פרטי מכילה פנל אינטרקום  + מתאם אינטרקום בארון התקשורת שבבית . מערכת אינטרקום משולבת עם קווי הטלפון יאפשר לכם לפתוח לאורח את השער מי כל נקודה בבית שבה יש את מכשיר  טלפון .בלחיצת כפתור אחת תוכלו לפתוח לאורח את השער ולראות אותו דרך המצלמה במידה שתתקן באינטרקום שלכם מצלמה .

רוב לקוחותינו דורשים פנל אינטרקום לשער הולכי רגל שיכלול מקודד בכדי שלא יעלצו לפתוח את שער ביתם עם מפתח שמתאים לו,  שיכול גם להיאבד במיוחד עם יש לכם ילדים קטנים בבית כך שאין חשש מהורים שהילד יישאר בחוץ  .כל ילד יקבל קוד מיוחד מתוך אלפי הקודים שיש במקודד. ועם הוא ישכך את הקוד אפשר להחליף את הקוד. כשהוא ילחץ על כפתור הקוד השער יפתח .

כמעט כל אינטרקום בחברת ענק המיגון והתקשורת יש אפשרות להתחבר למתאם טלפון האינטרקום ההופך את נקודת הטלפון(שכבר החשמלאי /הקבלן כבר עשו ושילמתם להם כבר ) לנקודת האינטרקום .

המצלמה בפנל האינטרקום מועילה במיוחד שיש לכם ילדים שמפחדים להישאר לבד בבית וכך הם יכולים לראות מה קורה ברחוב דרך מצלמת האינטרקום. באיחוד אתם יכולים לראות את האיש/אורח העומד מחוץ לשער .גובה שער סטנדרטי הוא 1.80 מטר בערך,ולכן אורח שהגובה שלו אינו 2 מטר ומעלה לא י יראה כל כך טוב מעבר לשער ,דרך חלונות הבית הקרובים לכניסה של הבית.                                 ממצאים אלו אנחנו ממליצים למיטב לקוחותינו להוסיף את מצלמת הכרטיס ולעקוב אחרי המבקרים בבית באמצעות מוניטור LCD פשוט שיא הטכנולוגיה אנו בענק ומיגון נותנים שירות תיקון, התקנה, וטכנאי לאינטרקום לבית פרטי נשמח לתת שירות….

שירות תיקון התקנה וטכנאי לאינטרקום לבית פרטי:

אנו בענק המיגון והתקשורת נותנים שירות טכנאי,מתקין,תיקון והתקנת אינטרקום לבית פרטי באזורים: רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, באר יעקוב, יבנה, גדרה, אשדוד, רמת אביב, תל אביב, רמת שרון, גן יבנה , אזורים מרכז, שפלה והסביבה נשמח לעמוד לרשותכם בהתקנת אינטרקום לבית פרטי.