החלפה שדרוג מערכת אזעקה לבית

בס"ד החלפת מערכת אזעקה שדרוג לבית

ישנם מערכות אזעקה בהמון בתים בישראל אשר הותקנו לפני יותר מעשור והגיע זמנם גם מסיבת בלא וגם בפן הטכנולוגי. אנו בנק המיגון והתקשורת מומחים בשדרוג או החלפת מערכת אזעקה לבית פרטי. ישנם יתרונות רבים היום במערכות אזעקה חדישות לבית ונו נפרט בדף זה את הפן הטכנולוגי במערכת אזעקה לבית.

היום מערכות אזעקה לבית פרטי מספקות נוחות מקסימאלית למשתמש ומגוון רחב של אפשרויות ואנו נפרט בדף זה בפרטים מדוקדקים.

א.      במערכת אזעקה לבית היום ניתן למדר את הבית לכמה וכמה אזורי דריכה אשר נוכל להחליט איזה אזורים היו פעלים ובכך נוכל לנוע בחופשיות גם שמערכת אזעקה דרוכה באזורים שנחליט שהם נתיב הפעיל בבית לדוגמא. אנו בשעות הערב פעילים רק בקומה העליונה של הבית או רצוננו לקום לשירותים אנו נחליט שכול הגלאים אשר באזור שאנו בבית לא היו פעילים ממש שיא הטכנולוגיה של מערכת אזעקה לבית זה בהחלט נותן לנו שליטה מלאה על מערכת האזעקה.

ב.      היום ישנו חייגן טלפון אשר מסוגל לחייג ל5 מנויים אשר בזמן הפעלת מערכת האזעקה אנו נקבל חיוג לסלולר שלנו וישנה  גם אופציה שליטה מלאה על מערכת האזעקה דרך הסלולר וכול זה בעברית מלאה נוכל לקבל באיזה איזור יש גילוי וגם נוכל לדרוך ולנטרל את מערכת האזעקה לבית על ידי הקשת קוד כניסה דרך הטלפון זו עליונות עצומה

ג.       היום במערכות האזעקה ניתן גם לשלב שלט דו כיווני אשר יסיע לנו לדרוך את מערכת האזעקה לבית וגם חיווי על ידי נורית ביקורת אשר מוודה את מצב מערכת האזעקה לבית. ישנה  אופציה בשלטים מקוריים לדריכה לפי מדור כמו בסעיף א וגם אפשרות לחצני מצוקה רפואי, שוד, אש, זה ממש עוזר לנו בשדרוג מערכת האזעקה לבית.

ד.      ישנם היום מקודדים, קיבורדים, גלאי נפח, וסירנות ברמת גימור דקורטיבית במיוחד אשר יספקו לנו את מלו האסטטיקה בבית דבר זה חשוב מאוד במיוחד בבתים אחרי שיפוץ או חדשים בפרט.

שדרוג והחלפת מערכת אזעקה לבית: אנו בענק המיגון מספקים את כול השרותים למערכות אזעקה לבית כולל תיקון , טכנאי, שידרוג, והתקנה, באזורים הבאים: רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, באר יעקוב, יבנה, רמת השרון, תל אביב, גן יבנה, גדרה, שפלה מרכז והמושבים, נשמח לתת שירות בכול עת.