צוות ענק המיגון והתקשורת

דבר צוות האתר  

כפי שהצגנו בפניכם, אלו עקרונות השירות בהם אנו מאמינים: מוצר מעולה במחיר טוב ומתאים לכל לקוח כמו כפפה. במידה ואתם זקוקים לטכנאי מצלמות אבטחה ברחובות, אחד שידאג לכל הצרכים שלכם- אנחנו הכתובת בשבילכם. אם אתם מחפשים טכנאי אזעקות באיזור השפלה- תתקשרו אלינו, אנחנו כבר נמצא ונתקין לכם בדיוק את מה שאתם רוצים וצריכים. אם אתם חושבים שאינטרקום הוא מה שהבית או הבניין שלכם זקוק לו – אנחנו הכתובת. טכנאי אינטרקום מטעמנו בכל איזור רחובות והשפלה יגיע אליכם לבית במהירות האפשרית.  

אמנת שירות ואזורי עבודה  

מעבר לכל השירותים שאנו מציעים רצינו לשתף אתכם באמנת השירות שלנו ובדברים שאנחנו מאמינים בהם:  

אנחנו מאמינים בלתת שירות איכותי באזורים הגיאוגרפיים שאנחנו עובדים בהם. הסיבה שזה חשוב לנו היא שבמקרה ותהיה תקלה, אנחנו נרצה להגיע אליכם במהירות האפשרית, בלי שתאלצו להמתין דקות ארוכות ומיותרות לשירות. מסיבה זו במידה ואתם מחפשים טכנאי אזעקות ברחובות או ראשון לציון, מתקין אינטרקום בשפלה, ראשון לציון או נס ציונה- אנחנו הכתובת בשבילכם.  

אם אתם צריכים שירות באזורים שהם מעבר לתל אביב במרכז או אשדוד בדרום, אנחנו כנראה לא הכתובת בשבילכם. אנחנו נשמח לקבל קריאות, אבל האזורים האלו הם לא נגישים לנו, לכן מעדיפים שלא לעבוד בהם.  

שירות חינם מעולה בתקופת האחריות- גם כאשר השירות הוא חינם, אנחנו עדיין באים בשיא המהירות כדי לתת את הפיתרון שצריך. תשאלו את לקוחותינו ותראו: מי שמחפש טכנאי אינטרקום ברחובות או נס ציונה, תמיד ייתקל בנו וימצא אצלנו את מה שהוא מחפש. מתקין מצלמות אבטחה בשפלה? זה אנחנו. אנחנו ניתן לכם שירות מעולה וזמני הגעה סופר מהירים באזור השפלה. צוות הטכנאים שלנו הוא מהטובים ביותר שיש והמיומנים ביותר.  

כתבות נוספות:  

מערכת אזעקה ברחובות- האם זה משנה בכלל באיזה מקום נמצאת החברה שמתקינה לכם את המערכת אזעקה? לכאורה זה נשמע כאילו אין לזה שום משמעות, אבל בהחלט עלולה להיות לזה משמעות מכרעת. הכיצד?  

נניח שאני רוצה להתקין מערכת אזעקה בבית שלי ברחובות, אם החברה שמתקינה לי את האזעקה נמצאת ברחובות או בראשון לציון, זה יוצא לי נוח מאוד. ברגע שאצטרך אותם, הם יוכלו במהירות להגיע ולתקן את התקלה שנוצרה באזעקה או בכל מערכת מיגון אחרת.  

אם החברה שעשתה את ההתקנה נמצאת בכלל בדרום הארץ או בצפון הארץ, יכול מאוד להיות שאיווצר המצב שהם למעשה לא יכולים להגיע במהירות לטיפול בתקלה. במצב כזה יכול לקרות שאני נשאר ללא טיפול בתקלה שלי עד למחרת או אפילו מספר ימים.  

מערכת אזעקה לבית ברחובות ונס ציונה  

מתקין אזעקות בשפלה  

טכנאי אינטרקום, מתקין אינטרקום  

טכנאי מצלמות אבטחה ראשון לציון