רכיבים באזעקה לבית

בס"ד

ממה מורכבת מערכת אזעקה לבית

1. מתג מגנטי– מיועד לשימוש בחלונות שיש סיכוי שהפורץ יוכל לחדור דרכם. המתג הוא בעצם שני מגנטים אשר ממוקמים על החלק הנפתח של החלון ואחד על החלק הסטטי של החלון. כאשר החלון נפתח, הקשר בין שני המגנטים מתנתק והאזעקה מופעלת.

2. גלאי נפח פנימי הרעיון מאחורי הגלאי הוא להרגיש את הפורץ. הגלאי בנוי בצורה כזו שברגע שהטמפרטורה משתנה בחדר בו הוא נמצא, הוא מניח שיש נוכחות של זר בחדר ומפעיל את האזעקה. הגלאי הזה הוא הסטנדרטי ביותר ונכלל תמיד בדרישות חברות הביטוח.

3. גלאי וילון פנימי– הגלאי הזה נועד להגנה פרטנית על חלונות ופתחים. הוא יוצר פס של הגנה הצמוד לחלון. ברגע שתהיה חדירה דרך החלון והקרן של הגלאי תיפרץ, האזעקה תופעל במיידית. חשוב לציין שהגלאי הזה הוא רגיש מאוד וגם רוח עלולה להפעיל אותו.

4. גלאי אקטיבי– הגלאי הזה מורכב למעשה משני חלקים כאשר ביניהם עוברת קרן . היות וכל אחד מהחלקים מונח בקצה שונה של החלון, אדם שינסה להיכנס לתוך החלון, יחצה את הקרן ויפעיל את האזעקה.

5. גלאי נפח חיצוני– הגלאי הזה ממוקם על קיר הבית ומופנה למעשה כלפי חוץ. היות והגלאי הזה הוא רגיש פחות מאחיו הפחות מתוחכמים, הוא לא מפעיל את האזעקה כאשר נחצה על ידי חתולים או בעלי חיים. ניתן לנוע בתוך הבית ללא הפרעות. הגלאי ידע לבד מתי מתקרב אליו אדם וצריך להפעיל אזעקה ומתי זה בעל חיים. אחת המערכות היותר מתוחכמות.

אזעקה לבית- איך לקנות נכון

הדבר הכי חשוב בבחירת אזעקה זה קודם כל לבחור את סוג המערכת שאתם צריכים. לא בטוח שאתם צריכים מערכת אזעקה, אולי בכלל יותר נכון לכם להתקין מערך של מצלמות, כדי לקבל ידיעה על מה קורה אצלכם בבית או בעסק בכל זמן נתון.

יכול להיות שהתקנה של מערכת אינטרקום תתאים הרבה יותר כדי לתת לכם את תחושת הביטחון שאתם רוצים או צריכים. הרעיון הוא להתייעץ עם מומחה מערכות אזעקה, כדי שהוא ייתן לכם המלצה על איזה מערכת יותר נכון לכם ללכת. מבחינת מגוון האפשרויות, יכול מאוד להיות שיועץ יגיד לכם דברים אחרים לגמרי ממה שחשבתם.

" אזעקות הן קו ההגנה הראשון והאחרון שלכם מפני פורצים וגנבים. כל בית שרוצה להיות מאובטח מפני אורחים לא רצויים, חייב להזמין טכנאי מערכות אזעקה ולהתקין את האזעקה שמתאימה לבית או לעסק אנחנו מתקינים מערכות אזעקה מהמובילות בתחום המיגון והאבטחה פרדוקס די אס סי. פימה.רוקונט.גימיני עורב .ויסוניק מגוון מערכות אזעקה לבית, קוויות ואלחוטיות.זעקה ומתאם טלפוני

בתחום האזעקות מערכות אזעקה לבית ואבטחה בכלל, קיימות הרבה מאוד אפשרויות, כאשר כל אחת מתאימה לבית מסוג מסוים. למשל  מערכות אזעקה קוויות ומערכות אזעקה אלחוטיות למקומות בהם אין את התשתית המתאימה לפריסת תשתיות. מערכת אזעקות דורשות הרבה מאוד חוטים, לפעמים, עדיף להשקיע קצת יותר במערכת אזעקה אלחוטית מאשר להסתכן בחוטים חשופים ברחבי שטח הבית.

חשוב לציין שמערכת אזעקה לבית, קווית היא יותר אמינה ובעלת בלאי יותר נמוך, לכן יותר חסכונית ויעילה. כמו כן, מערכות אזעקה קוויות לא סובלות מבעיות של מיסוך. מערכת קווית לא דורשת החלפת סוללות בגלאים, לכן נחשבת כמערכת אזעקה יותר אמינה. ההמלצה שלנו היא לבחור במערכות אזעקה קוויות כברירת מחדל ולהשאיר את האזעקות האל חוטיות למקרה חירום.