התקנת מערכת אזעקה

 

התקנת אזעקה לבית

בס"ד מערכת אזעקה לבית

 

הנה הגיע הרגע המרגש הרגע לו חיכיתם ,המתנתם ,ציפיתם ערכתם כבר את כל ההכנות לכניסה לדירה החדשה והנה הגיע הרגע המיוחל הכניסה .

לאחר ציפייה ארוכה למעבר כבר הכנסתם את כל הציוד ,הריהוט וכל הפריטים החשובים לכם באמת

תכשיטים,מוצרי חשמל ואולי אפילו סתם חפצים המהווים עבורכם זיכרון.

אז לא חבל לכם לאבד אותם?כבר חשבתם וערכתם הכול למעבר אך דבר אחד אל תישכחו  החשוב מכל !מערכת אזעקה לבית מתקדמת שתותקן בביתכם ותוריד אבן מליבכם !

קיים צורך עצום להתקין היום בכל בית מערכת אזעקה כדי לשמור עליכם ועל חפציכם ,וכדי שתרגישו תחושת ביטחון בכל פעם שתאלצו לעזוב את ביתכם לצורך קניות,עבודה או סתם  איזה פינוק בחופשה.

בעידן של ימינו מערכת האזעקה לבית נחוצה בכל בית ובית לאור העובדה ,שגל הפריצות לבתים רק הולך ועולה.
מערכת אזעקה שתותקן בתוך הבית תמנע מימכם  כל פחד וחשש מפני פריצה בזמן ששהותכם מחוץ לבית.

אותה מערכת אזעקה לבית מתקדמת תזהיר אתכם מפני חדירת פורצים לביתכם ותמנע את הפריצה לבית,אפילו במקרה של דלקה או סכנות אחרות תוכל מערכת זו להזהירכם וע"י כך למנוע מימכם אסון גדול.

בדרך כלל אופן התחזוקה של מערכת האזעקה לבית הינו קל ונח לשימוש ואין צורך להיות גאונים גדולים ,על מנת להפעילה ולנטרל אותה בעת שהותכם בבית.

פרט לאופן ההפעלה הפשוט של מערכת האזעקה לבית גם מבחינה כלכלית אינה חוצה את גבולות הטעם הטוב ,וכל אחד בימינו מסוגל להתקין אחת  בביתו  בלי לחרוג מהוצאות התקציב החודשיות.

מערכת האזעקה פועלת 24 שעות בלי כל חשש שמה היא תתעייף.

על מנת שתהיה שמירה היקפית המרכיב החיוני במערכת האזעקה הם מצלמות ההבטחה הן אם הן אמיתיות או דמה,סנסורים לתנועה,מוניטורים,למצלמות וידאו ומערכות אלחוטיות.

טכנולוגיה אלחוטית משתמשת במכשירים ,שנמצאים בדרך כלל בשימוש של העולם התעשייתי. טכנולוגיה חדשה זו משולבת עם מחשבים ויוצרת סנסורים חכמים שיכולים להבחין בין עצם זר כגון:בעלי חיים  לבין בני אדם, וע"י כך לאפשר למערכת האזעקה הביתית לתפקד בכל הנסיבות ובכל המקרים. הפשטות שבשימוש במערכות אלה אף מאפשרת ללקוח לתפעל אותם ללא כל תקלה או בעיה ,בפשטות ובאמינות.

אל תשכחו שכאשר אנו רוצים להתקין מערכת אזעקה בבתינו עלינו לשקול מספר דברים חשובים האחד מהם הוא סוג המערכת.

כיום ישנם מספר רב של מערכות אזעקה לבית ,עלינו לשקול איזה מערכת באמת תתאים לצרכים שלנו כגון:מערכת אזעקה קווית לבין מערכת אזעקה אלחוטית .

מערכת אזעקה קווית:מערכת אזעקה קווית פשוטו כמשמעו,מערכת  בנויה ומותקנת באמצעות חוטים,כבלים העוברים ברחבי הבית דרך תעלות שהוכנו מראש בין הרכזת שהיא בעצם נקודת הריכוז מעין "מוח" לבין הגלאים.

מערכת אזעקה מסוג זה פועלת ע"י חשמל .

חשוב לזכור שהתקנת מערכת אזעקה קווית תהיה נוחה וקלה יותר בעת בניית בית חדש ,רכישת מערכת קווית ,כאשר הבית כבר עומד על תילו תגרום לשיפוצים רבים,לכלוך ואי נוחות.

במרבית המקרים כמעט כל מערכת אזעקה קווית פשוטה יכולה להיות מותקנת כמערכת אזעקה אלחוטית,פרט למקרים של שימוש בגלאי אקטיבי,בו רכיב אחד פולט מתוכו קרן אינפרא אדומה אל רכיב שני הקולט אותה.

ברגע שמישהו יחצה את הקרן בכל דרך שהיא תופעל האזעקה באופן מידי.

תכנון נכון של מערכת אזעקה ביתית בשלבי שרטוט הבית במקביל למערכת תכנון החשמל – תוזיל את עלויות המערכת באופן משמעותי!

טכנאי ותיקון מערכת אזעקה לבית

דבר ראשון, לפני שמזמינים טכנאי מערכות אזעקה או מתקשרים בהסכם מחייב עם חברה להתקנת אזעקות, חשוב מאוד לוודא שהמתקין יהיה מורשה מטעם החברות של מערכות האזעקה. גם אם אתם לא מבינים את המשמעות של הצורך בהסמכה, תאמינו לנו שמתקין לא מורשה יכול לגרום הרבה יותר נזק מתועלת. בחברת ענק המיגון, אנחנו מורשים ומתקינים מערכות אזעקה ממגוון רחב מאוד של סוגים וחברות. רק טכנאי אזעקות מוסמך, מבין את החשיבות של כל הפרטים הקטנים כמו: כיצד למקם אזעקה בשטח עם שיחים או דשא גבוה. ישנם הרבה מאוד קריטריונים שעוזרים לקבוע איך לקבע נכון מערכת אזעקה. טכנאי לא מוסמך, לא יכול לדעת את כל זה.