אינטרקום לבית פרטי

 

אינטרקום לבית פרטי:

כמה כיף לגור בבית פרטי ללא כל דיירים נוספים המלכלכים את חדרי המדרגות או זורקים לכלוך

אז מה הגעתם ליעדכם ורכשתם בית פרטי אז למה ,שבכל אופן פרטיותכם תיפגע?

באמצעות מערכות הטכנולוגיה המתקדמות ביכולתכם לסגור את חצר ביתכם ולהגן על פרטיותכם באמצעות מערכת המיגון  המתקדמת הנקראת אינטרקום ביכולתכם לשלוט על היוצאים והנכנסים לבתיכם ועל ידי כך לשמור על פרטיותכם.

מערכת האינטרקום הינה בקרת כניסה לבית המאפשרת לנו ליצור דו שיח אם באי הבית ולסננן את האורחים הלא צפויים ולמנוע מהם כניסה לא רצויה לביתנו.

מערכת אינטרקום הינה מערכת הדומה בחיצוניותה לטלפון הביתי היא בנויה משלושה חלקים כך ,שהיא אינה מסובכת ומסורבלת .

מתוך כל מגוון מערכות האינטרקום לבית פרטי היום ניתן למצוא מערכות אינטרקום רגילות,משולבות מקודד,משולבות טלפון ,משולבות טלוויזיה ועוד רבות וטובות.

 

על מנת לתכנן בצורה ראויה את מערכת האינטרקום עלינו למפות את הצרכים שלנו זאת אומרת לערוך סקירה של איזה מערכת תתאים לתנאים בהם אנו מתגוררים וכמובן ,שתתאים לתקציב שלנו.

דבר שני עלינו לבנות את התשתית למערכת ,שכן הכנה לא נכונה של התשתית יכולה לגרום לנזק שבגללו נצטרך לעשות עבודה כפולה. את התשתית למערכת האינטרקום בונים בצורה קבועה .

על מנת לבנות תשתית צריך לבנות צנרת שתעבור מהתחתית על מנת ,שהחוטים לא יהיו גלויים ויהוו סכנה ותגיע הישר לארון התקשורת הביתי או לנקודה בה תמוקם שפופרת האינטרקום בתוך הבית.

ברגע ,שהתשתית מוכנה והמתח העובר דרכה נבדק ועומד על 12v

האפשרויות לפתיחת דלת הבית או השער מתרחבות,ישנם 3 אופציות:

1.הכנת תשתית עבור שפופרת האינטרקום בבית אשר תמוקם במקום המתאים לנו ביותר ומשם נוכל לפתוח את הדלת או השער.

2.אפשרות של שימוש במתאם טלפון ביתי המותאם למערכות אינטרקום אשר תפקידו הוא להעביר את שיחת האינטרקום מהפאנל החיצוני לכל שלוחות הטלפון בבית ומה ,שיוצא מכך הוא ,שכל טלפון ביתי, קבוע או אלחוטי, הופך בין רגע לשפופרת אינטרקום וממנו ניתן לדבר ולפתוח את דלת הבית או השער לאורחים הרצויים, כמו כן, המתאם מאפשר גם שיחה יזומה מול הפאנל החיצוני והעברת השיחות בין פאנלים מרובים ובין שלוחות רבות ושונות בבית. שימוש במתאם איננו מחייב הכנת תשתית נוספת מעבר לתשתית ,שנכנסת מהפאנל החיצוני לארון התקשורת, אך כן היא מצריכה  הכנת נקודת חשמל 220V עבור המתאם בארון התקשורת הביתי .

  הסיבה להנחת המתאם בארון התקשורת הביתי היא מכוון שכניסת הקו הראשי של הטלפון וחיבורו ישירות למתאם הטלפון.

3. האופציה השלישית והאחרונה הינה התקנת מערכת אינטרקום טלוויזיונית  המחייבת הכנת מקום בארון התקשורת הביתי .

מערכת האינטרקום הביתית בסופו של דבר מסייעת לנו לפקח ולשלוט בנכנסים וביוצאים  ,מערכת האינטרקום מאפשרת גישה לשער או לדלת כניסה כיחידה עצמאית  או כמערכת משולבת על קווי הטלפון כחלק ממרכזיה ,קיימת סוג מערכת גם ללא מרכזיה והפתיחה נעשית על ידי טלפון פשוט.

כיום קיים מגוון רחב של סוגי אינטרקום להלן פרוט מצומצם על האפשרויות:

אינטרפון-מערכת המחוברת לטלפון או לטלפונים המצויים  בבית מה ,שמאפשר לנו ניידות בבית והאפשרות לדעת מי מצוי בשער הבית גם אם אתם אינכם נוכחים באותה עת ליד השער.

לאינטרקום זה ישנה מערכת ממסר עצמאית משלו גם כאשר הוא עושה שימוש במערכת הטלפוניה הביתית .

אם נוצר מצב בו אתם מצויים בשיחה ומישהו מצלצל האינטרקום תוכלו לשים את השיחה שלכם הנוכחית בממתינה ולבדוק מי מצלצל באינטרקום בלי לנתק או להתעלם מהעומדים בשער הבית.

האינטרפון מתחבר ללוח הבקרה דרך חיבור  rj-11  ועובד במקביל לרמקול או מיקרופון המובנה בבקרת איכות שמע מעולה בזכות מנגנון ביטול הד דיגיטלי.